Wij nemen de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht bij de uitvoering van bestellingen van diensten en goederen.

De prijzen van de diensten en goederen op de website en in de shop zijn inclusief btw en exclusief de verzendkosten. De verzendkosten worden getoond in het afrekenscherm. De prijzen van de diensten en goederen zijn onder voorbehoud van wijziging.

De betaalmethodes staan aangegeven in het betaalscherm. Standaard betaalmethodes zijn creditcard, Paypal en landelijke betaalmethodes zoals IDEAL. Voor alle diensten en goederen gelden dat deze vooraf moeten worden afgerekend.

Wanneer er een credit card betaling gedaan wordt, zal de kaart van de klant gelijk belast worden.

De op de website aangegeven levertijden van de diensten en goederen zijn indicatief. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Het afleveradres is het adres dat jij hebt aangegeven.

Na ontvangst van de bestelling heb je het recht de aankoop, zonder opgaaf van reden, binnen veertien dagen ongedaan te maken. Deze bepaling is niet van toepassing op geleverde diensten. Je bent verplicht om bij aflevering meteen te onderzoeken of de goederen aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is, dien je ons daarvan binnen veertien dagen na ontvangst schriftelijk in kennis te stellen via ons service mailadres. Na het verstrijken van deze termijn word je geacht de goederen te hebben aanvaard.

Retourzendingen worden uitsluitend geaccepteerd in het geval de goederen onbeschadigd zijn en zijn voorzien van de oorspronkelijke verpakking. De kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de besteller.

Wij hebben, in geval van overmacht, het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van een bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden. Dit gebeurt door jou dit schriftelijk mee te delen en zonder dat wij gehouden zijn tot enige schadevergoeding.

Indien je ontevreden bent over de geleverde diensten en/of goederen, dan kun je dit kenbaar maken via ons service emailadres.

FAQ

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan per IDEAL, Paypal en credit card.

Wat is IDEAL?
IDEAL is een veilige methode om via internet te betalen, opgezet door de grote banken in Nederland. Online is dit verreweg de belangrijkste betaalmethode in Nederland.

Is IDEAL veilig?
Ja, de banken staan garant voor een veilige betaling.

Zijn de prijzen op de site inclusief btw?
De prijzen zijn inclusief btw.

Krijg ik een factuur/bewijs van betaling?
Ja, een elektronische factuur kun je altijd downloaden.

Wat zijn jullie leveringsvoorwaarden?
Wij hanteren de leveringsvoorwaarden van de Nederlandse thuiswinkel organisatie. Dit is een waarborg voor de consument.

Kan ik de gekochte boeken retour sturen?
Ja dat kan. Je kunt onder bepaalde voorwaarden je aankoop aan ons terugsturen. Wij accepteren de retouren, mits deze binnen 14 dagen zijn teruggestuurd nadat je ze hebt ontvangen en zijn vergezeld van een kopie-factuur en/of pakbon. Elk boek dient in de oorspronkelijke, onbeschadigde staat te verkeren. Wij crediteren geen facturen van gebruikte of beschadigde artikelen. Je kunt je boek(en) retour sturen naar:

Mijnbestseller.nl
Afdeling Retouren
Delftsestraat 33
3013 AE Rotterdam

Zodra wij de boeken hebben ontvangen, word je hiervan per mail op de hoogte gesteld. Indien alles in orde is, zullen wij het door jou betaalde bedrag binnen 30 dagen na ontvangst van de retouren aan je terugstorten.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen?
De reguliere verzendkosten zijn voor jouw rekening. Verder zijn er geen kosten aan verbonden.

Wat is de levertijd?
Wij leveren binnen vier tot vijf dagen het gekochte boek op het gewenste adres af. Gekochte boeken via de boekhandel worden binnen één dag uitgeleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor een gemiddeld boek is € 2,50. Dit kan per land verschillen.

Bezorgen jullie per brievenbuspost of per pakket?
Een enkel boek (of een pakket dunnere boeken) gaat per post en past meestal door de brievenbus. Indien de bestelling niet door de brievenbus past (afhankelijk van de dikt van de gekochte boeken), stappen we over op pakketpost. Deze wordt ook thuis bezorgd.

Wat als ik niet thuis ben?
Dan geldt dezelfde procedure zoals bij ieder ander pakket: je vindt een briefje in de bus dat geprobeerd wordt de eerstvolgende werkdag het pakket weer te bezorgen. Je kunt dan altijd ook contact opnemen met de distributeur om een afspraak te maken wanneer je thuis bent.

Menu